hambergaren.blogg.se

2013-10-26
16:37:00

Lördag!
Gårdagen var lugn och skön. Pojkvännen (Kallar han "K" för tillfället) var och jobbade medan jag tog en sväng i Borås och kollade i affärer. Köpte ett par T-shirts på H&M. Sedan var jag på hans jobb med mackor (Sen frukost). På kvällen åkte vi hem till han och åt Thaimat... Var riktigt gott!!!
 
Idag är jag hemma hos "K" och bara tar de lugnt, han lagar en 3 rätters måltid till kvällen. Ska bli intressant att se vad han har hittat på!! :D

Blir nog lite film ikväll och bara slappa!
Imorgon ska jag hem en sväng till mig och se om jag får ordning på bilen då den ska besiktigas på onsdag. Sedan närmar det sig resan till Stockholm med "K"!!! :D
 
Ha en bra dag!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: