hambergaren.blogg.se

2013-08-08
23:30:31

Torsdag!
Idag har jag varit o hälsat på min vän Hillevi och hennes man! Haft en jätte trevlig eftermiddag med massa prat om allt möjligt! 
Sen ikväll har jag mest tagit de lugnt hemma, tvättat och städat. Sånt man måste göra ibland! Musiken går för fullt iallafall i högtalarna!!
 
Nu är de exakt en vecka till min flytt!! Längtar nu ska jag säga, kommer bli så bra tror jag!!
 
Nu blev jag väldigt hungrig, så nu får alla ha de så gott o ha en godnatt!!
 

Kommentar:
#1: Hillevi Sjöstrand

Hej min vän ! :)
Tack själv, var jätteroligt att du kom, vi har alltid det när vi ses. Ser fram mot nästa träff :) !!
Allt kommer att gå din väg, tro mig :) !!

Kram Kram <3 :) !!

2013-08-09 @ 19:11:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: