hambergaren.blogg.se

2013-07-20
22:22:56

Söndag
Idag har jag städat hemma! varit hos pappa och fixat en ljudkabel till en mobil och fixat med spotify! Sedan vart hos mamma på kvällen och grillat körv! 
Tittade på en ny mobil på Mediamarkt, funderar lite på Nokia lumis 920 men vet inte än riktigt, får nog ta o fundera lite till. Vill inte ha en mobil som ska krongla mer nu. Har köpt 5 telefoner och alla 5 har kronglat. Men har fått leva med att min galaxy s2 inte fungerar bra med ljudet. då folk knappt hör mig ibland. Men funderingarna går mellan galaxy note II, lumia 920 och Ativ S, men framtiden får utvisa vad det blir!
Nu blir det till att slappa en stund innan natten!
 
Imorgon kväll kommer en väldigt fin kille hem till mig!! Ska bli så roligt o träffa han igen! :D

Ha en god kväll alla!! Och sov så gott!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: