hambergaren.blogg.se

2013-10-22
11:24:15

Liten uppdatering!
Nu va det riktigt längesen jag skrev på bloggen. Har haft mycket annat att göra så har kommit av mig att skriva. Men nu har jag snart varit hundvakt åt Molly i en månad så imorgon ska hon hem igen.
Jag ska idag hämta 2 majsormar som är "proven breeder" vilket betyder att de har fått ungar tidigare ihop. Så ska bli intressant med ett nytt par majsormar. De skulle båda vara födda år 2009. Så ikväll ska jag uppdatera med bilder!!
Jag har idag också fått uppdaterat betyg i Engelska A/5 och fått ett slutbetyg i Engelska B/6, med "VG" (eller "C" som det är med det nya betygsystemet) i båda kurserna.
Gjorde klart Digital datakommunikation igår så väntar på att få en slutbetyg i den kursen med snart!
Nästa kurs nu är Webbutveckling 1 som ska bli riktigt roligt!
 
På torsdag ska jag åka hem till killen över helgen! Sen åker vi till Stockholm nästa vecka för att se musikalen Pricilla och njuta av ett par dagar där uppe!
 
Ha en trevligt dag!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: