hambergaren.blogg.se

2013-06-30
20:37:00

Söndag!
Idag har jag anmält mig till danskurs inför hösten! Lite nervöst att börja med något man aldrig gjort tidigare. Eller jag har dansat Salsa en gång för flera år sedan och lärde mig ett danssteg! haha så hoppas jag kommer klara av det och lära mig iallfall lite! Skulle vara så bra att kunna och ha lite erfarenhet av om jag ska vara med i en Musikal senare. Förra musikalen jag var med bara lite kort på under några rep var det svåra just dansen så vore kul att lära sig lite mer nu.
Anmälde mig först till Streetdance men ja va lite osäker på hur pass mycket nytta jag får av den stilen, de på dansverkstan trodde att JMB passade bättre då det är bredare och flera stilar och då även musikaldans. Så det fick bli JMB dans kurs. Ser redan framemot det!
Hösten är fullspäckad! Hoppas jag ska hinna med allt då jag har tanken på att ta några sånglektioner igen hos min sångpedagog! Samtidigt ska jag börja läsa lite IT kurser eller börja på Högskolan!

Jag har också varit i stan och gått på långpromenad med syster! Va riktigt skönt väder ute under eftermiddagen och kvällen idag! Fick en bild på vättern!

provade min systers Solglasögon! haha ! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: