hambergaren.blogg.se

2013-07-17
15:09:06

Tag sen jag skrev inlägg!
Nu har det gått ett tag sedan jag skrev ett inlägg! Vart mycket att göra och fixa med, snart börjar det närma sig flytten till den nya lägenheten. Ska bli riktigt skönt att flytta in till stan igen, trött på att behöva ta bilen överallt! 
Jag har fått besked från Högskolan och jag ligger som 6e reserv på BII urvalet nu är det bara att hoppas på att jag kommer in på det slutgiltiga beskedet i början på augusti. kanske hoppar 6 personer av så att jag får komma in! :D
 
Idag har jag varit och klippt mig på förmiddagen och tagit prover för att se om jag är gluten eller laktosintolerant vilket jag är rätt säker på att jag inte är men vi får se vad dem säger, bäst o göra som läkarna säger. På eftermiddagen har jag och Amanda (syster) solat. det var riktigt riktigt varmt idag 23 grader i skuggan!
 
Nu ska vi iväg på ett litet födelsedagskalas i släkten. Sen blir det hem och bara ha de lungt o skönt ikväll!
 
Ha en god kväll alla! =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: